Jump to content

Welcome to Czechoslovak Armed Forces

Изображение для гостей

VÍTEJTE NA FÓRU CSAF

( Czechoslovak Armed Forces)


TOTO FÓRUM JE URČENO PRO VŠECHNY HRÁČE SE ZÁJMEM O MMO HRU WAR THUNDER A LETECKÉ SIMULÁTORY
DOZVÍTE SE ZDE SPOUSTU ZAJÍMAVÝCH INFORMACÍ, RAD A NÁVODŮ K HRÁM WAR THUNDER, IL-2 STURMOVIK, DCS a jiných.

POKUD MÁTE ZÁJEM O TO STÁT SE PLNOHODNOTNÝM ČLENEM CSAF, DALŠÍ INFO NALEZNETE V SEKCI PŘIHLÁŠKY DO KLANU CSAF.
 

KE KOMUNIKACI PŘI HRANÍ NABÍZÍME NÁŠ TS3 SERVER. IP ADRESA JE: ts3.csaf.eu:10132


 

HH6PQsG.gif?1


Najdete nás také na FB: Czechoslovak Armed Forces

mar117117

Poznávání letadel

Recommended Posts

Tak jako pokud by mi někdo dal na výběr letět v Hampdenu nebo ve Whitley, tak pokud bych měl poslechnout pud sebezáchovy tak bez rozmýšlení jdu do Hampdenu. 

 

1430563159-U1277.jpg

 

Do tohohle by mě prostě nedostal nikdo :D

tak v tom prípade by si umrel velmi rýchlo, hampdeny boli neskutočne stratové lietadlá, zato whitley vydržal až do konca vojny v podporných úlohách

Share this post


Link to post
Share on other sites

vždyť je to hnus :D Být pilotem Whitley tak bych se to styděl přiznat :D zlatý Wellouš :D

estetická stránka je vec subjektívna, inak to lietalo v noci takže by si to moc nevidel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stirling byl nej,prostě nosnost 6350 kg,Lancaster 6350 taky akorát Lancaster měl větší dolet,Stirling s plnou náloží uletěl jenom 950km,Lancaster 1674km

tak potom asi nebol naj :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já bych Stirlinga pilotovat nechtěl. Fakt, že bych byl v kokpitu nad trupem by mi děsně hrál na nervy, protože bych si připadal ještě víc nastrčený nepříteli pod čumák než obvykle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten Hampden mi silně připomíná He 111. Že by se britové nechali inspirovat?

problém je medzi tvojím monitorom a stoličkou  :Smile_trollface:  :Smile_trollface:  :Smile_trollface:

 

 

post-564610-0-88494200-1429653418.png

he111b_3v.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak žádný britský bombardér co znám nemá předek prosklený zatímco u němců je to celkem klasika(Do,He) a najedno use tady vyloupne Hampden...

Na náhody moc nevěřím....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak nevěř a podívej se na Hampden znova a pořádně. Pilot sedí v té malé kabině nahoře, to dole je pro střelce a taková prosklená příď je na každém druhém bombardéru. Navíc zatímco Hampden v téhle konfiguraci přišel v roce 1937, tak He 111 dostal svou notoricky známou prosklenou příď až na přelomu let 1939 a 1940. Ještě v Polsku lítala hlavně Dčka. A o Do 217 ani nemluvě.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak žádný britský bombardér co znám nemá předek prosklený zatímco u němců je to celkem klasika(Do,He) a najedno use tady vyloupne Hampden...

Na náhody moc nevěřím....

to ako fakt? 

 

9_26.jpgBeaufortIIa.jpg2013589.jpglockheed-hudson.jpgmartin_maryland_1941_libya.jpgmartin_baltimore_II.jpg

 

 

mám pokračovať?  :Smile_trollface: a to som ešte dal len tie ktoré ju majú do očí bijúcu :D

 

a ďalšia vec, asi si videl zatiaľ veľmi málo bombardérov, lebo celkovo platí, že presklené čelo je klasika u všetkých stredných a ťažkých bomberov z toho obdobia 

u nemcov je klasika bojový priestor posádky sústredený do jedného miesta a funkcia velitela lietadla nebola u pilota

Share this post


Link to post
Share on other sites

to ako fakt? 

 

9_26.jpgBeaufortIIa.jpg2013589.jpglockheed-hudson.jpgmartin_maryland_1941_libya.jpgmartin_baltimore_II.jpg

 

 

mám pokračovať?  :Smile_trollface: a to som ešte dal len tie ktoré ju majú do očí bijúcu :D

 

a ďalšia vec, asi si videl zatiaľ veľmi málo bombardérov, lebo celkovo platí, že presklené čelo je klasika u všetkých stredných a ťažkých bomberov z toho obdobia 

Dá se Blenheim v téhle konfiguraci počítat? Nevím jistě, jestli se Mk.I nepoužívala jen jako Night Fighter. A který je tím "Slonem v místnosti"? Teď mě žádný nenapadá.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dá se Blenheim v téhle konfiguraci počítat? Nevím jistě, jestli se Mk.I nepoužívala jen jako Night Fighter. A který je tím "Slonem v místnosti"? Teď mě žádný nenapadá.

 

Nevím, jak u Britů, ale minimálně Finové využívali Mk.I jako bombardovací. A popravdě řečeno si myslím, že u Britů to bylo stejné. Na night fighter se zkonvertovaly, až začaly být na bombardovací operace příliš pomalé a měly příliš malou nosnost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dá se Blenheim v téhle konfiguraci počítat? Nevím jistě, jestli se Mk.I nepoužívala jen jako Night Fighter. A který je tím "Slonem v místnosti"? Teď mě žádný nenapadá.

blenheim sa vo verzii F používal aj v mk.I aj mk.IV, ten kokpit ktorý myslíš bol len vylepšený, dá sa povedať že ďalší vývojový stupeň lietadla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevím, jak u Britů, ale minimálně Finové využívali Mk.I jako bombardovací. A popravdě řečeno si myslím, že u Britů to bylo stejné. Na night fighter se zkonvertovaly, až začaly být na bombardovací operace příliš pomalé a měly příliš malou nosnost.

Ok. Tak to je bombardér, co měl pilota "před letadlem" dva roky před He 111.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok tak bez Googlu tipuju ze je to japonsky a asi Ki-21?

Nope

Jeste teda pridam z toho sameho

5931110317203933.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...